Astanga jóga a Margit-hídnál

Jóga a Margit-hídnál

MARGITSZIGETI JÓGA téli termi órái

Vezetett astanga órák

Heti kétszer várunk téli, termi jógaóráinkon a Margit-híd budai hídfőjénél. A pénteki és vasárnapi vezetett astanga (ashtanga vinyasa yoga) órákon Návászanáig gyakorlunk, de ha a csapat összetétele megengedni, tovább fogunk haladni.

Ashtanga vinyasa yoga

Mikor?

  • Pénteken 17:00 - 18:30
  • Vasárnap 16:00 - 17:30

HELYSZÍN

Margit-híd budai hídfőjétől 3 percre! Ha a villamosmegállóból elindultok az Árpád fejedelem útján (Híd Bisztró mellett kell eljönni), az Elvis Presley tér mögötti épület. Harmadik emeleti, világos terem, kilátással a Margitszigetre! ♥ Budapest, II. kerület, Árpád fejedelem útja 3-4. III. emelet 1. Kapucsengő: 123 (Spirit Központ)

Kapucsengő

Időközönként nem működik a kapucsengő, ebben az esetben kérlek a 06 30 377 2613 számon "csöngess". Köszi!

ÁRAK

  • 20000.- Ft két havi korlátlan bérlet
  • 2000.-Ft - egy alkalom.

Árpád fejedelem útja 3-4. III. emelet 1. Kapucsengő: 123 (Spirit Központ)

Bővebben az astanga jógáról

A tradicionális astanga vinyásza jóga lényege, hogy mozgó meditációvá váljon a gyakorlás, melyben a légzést, az ászanákat, az izomzárakat, és a fókuszált tekintetet összekapcsoljuk. Ezek a gyakorlás alappillérei. Napüdvözletekkel melegítünk be, majd álló, ülő gyakorlatok, végül pedig a levezető sorozat ászanái következnek. Öt légzésig tartjuk az ászanákat, amiket a napüdvözlet elemeiből álló mozdulatsorral kötünk össze, ezt hívjuk vinyászának. Ettől lesz dinamikus a gyakorlás.

Az Astanga jóga jelentése, a jóga nyolc ága. Az astanga vinyásza jóga hat sorozatból áll, ezek egymásra épülő lépcsőfokok (fizikai, energetikai, sprituális szint). Az astanga vinyásza jóga rendszere Thirumalai Krishnamacaryától származik, világszerte ismertté Sri K. Pattabi Jois és tanítványai által vált.

A jóga, lényegében az elme lecsendesítésére tett erőfeszítés, ezért nagyon fontos gyakorlás alatt az egyenletes, hangos légzés. Fontos még, hogy minél jobban izzadjunk, mert annál jobban tudjuk fokozni a méregtelenítést, ami az első sorozat fő célja. Belső szerveinket, szöveteinket megtisztítjuk a méreganyagoktól, ezáltal megteremtjük egészségünk tökéletes alapjait. Az astanga vinyásza jógát érdemes napi rendszerességgel gyakorolni. Kezdhetjük heti egy alkalommal, amit fokozatosan növelhetünk kettő, három, és végül hat alkalomra. Később érdemes a mysore típusú, egyéni gyakorlásra áttérni, ahol a saját ütemünkben gyakorolhatjuk, a szintünknek megfelelő sorozatot.

HÁZIREND

  • 1. Érkezzetek időben. Ez azt jelenti, hogy legkésőbb az óra kezdete előtt 5 perccel. Aki először jön, érkezzen meg 16:45-ig.
  • 2. A terembe nem hozható be mobiltelefon, és semmi egyéb kellék azon kívül, ami a jógázáshoz szükséges. Ha nem hozol magaddal saját matracot, kérlek hozz magaddal két törölközőt, egy nagyobbat, amit a termi matracra terítsz, és egy kisebbet igazításhoz, ill. izzadtság törléshez.
  • 3. Kérlek ne igyál az óra alatt, és ne hozz be ivópalackot.

  • 4. Bármilyen okból kifolyólag, ha nem tudod, vagy nem szeretnéd végigcsinálni az órát, akkor is maradj a teremben az óra végéig. Az órának a Savászana után van vége. Ettől nagyon indokolt esetben tekintünk el, de kérlek beszéld ezt meg előre az oktatóval.
  • 5. Bármilyen sérülésed, fájdalmad, problémád van, kérünk, az óra elején jelezd az oktatónak.
  • 6. Az órán való részvételeddel hozzájárulsz, hogy a jógaóra ideje alatt az oktató instrukcióit fogod követni. Törekedj a légzésedre figyelni, és a saját határaidat tiszteletben tartani.

Ashtanga jóga - a dinamikus haladó jógastílus

Vannak kérdéseid? Vannak válaszaid?

Kattints az arcképre! (chat)

1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 3-4. III. emelet 1.
KAPCSOLAT: +36 30 399 3130
Eseménynaptár 2019