Astanga jóga Margitsziget & Óbuda

JÓGAÓRÁK TEREMBEN ŐSZTŐL-TAVASZIG! A Margitszigeti Jóga téli, termi óráinak helyszíne: Bp. 1023 Árpád fejedelem útja 3-4. III. em. 1.

Margitszigeti Jóga télen is!

Kezdő, vezetett astanga vinyásza jógaórák a Margit-híd budai hídfőjénél! Szeretettel várunk akkor is, ha még nem jártál nálunk, de szeretnél kipróbálni egy tradícionális jógastílust, ami egyszerre teszi a testedet erőssé és hajlékonnyá, az elmédet pedig békéssé!

Vezetett astanga órák

A kezdő, vezetett astanga órákon az első sorozat feléig (Návászanáig) gyakorlunk, de ha a csapat összetétele megengedni, lesznek olyan alkalmak, ahol tovább fogunk haladni. Emellett tanfolyamokkal, workshopokkal várunk minden érdeklődőt! Tovább építkezünk, hogy a nyári gyakorlás ne szakadjon meg! A jóga gyakorlás kulcsa a rendszeresség és a kitartás. Várunk szeretettel! Bármikor csatlakozhatsz!

Helyszín

  • Bp. 1023 Árpád fejedelem útja 3-4. III. em. 1. Kapucsengő: 123 (Spirit Központ)
  • A Margit-híd budai hídfőjétől 2 percre, az Elvis Presley tér mögötti épületben, a Spirit Színház melletti kapu, utcafrontról nyílik. A belső udvarban jobbra fordulva érhető el a lift. A 3.emeleten, a liftből kiszállva, balra a szemközti ajtó. Világos, emeleti terem, öltözővel, zuhanyozási lehetőséggel.

Ashtanga vinyasa yoga

Kezdő vezetett astanga jóga órák

  • Péntek 18:00-19:30
  • Vasárnap 10:00-11:30

Bejelentkezés

Mielőtt először jössz, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: natijoga@gmail.com vagy telefonon: 06 30 377 26 13

Árak

  • Óradíj: 2200.-Ft -/ alkalom
  • 8 alkalmas bérlet: 14000.-Ft (egy hónapra)

Fb zárt csoport

Itt tudsz csatlakozni Facebook zárt csoportunkhoz, hogy ne maradj le az aktualitásokról:

HÁZIREND

  • 1. Érkezzetek időben. Aki először jön, legalább 10 perccel kezdés előtt érkezzen meg.
  • 2. A terembe nem hozható be mobiltelefon, és semmi egyéb kellék azon kívül, ami a jógázáshoz szükséges. Ha nem hozol magaddal saját matracot, kérlek hozz magaddal két törölközőt, egy nagyobbat, amit a termi matracra terítesz, és egy kisebbet igazításhoz, ill. izzadtság törléshez.
  • 3. Kérlek ne igyál az óra alatt, és ne hozz be ivópalackot a terembe.

  • 4. Bármilyen okból kifolyólag, ha nem tudod, vagy nem szeretnéd végigcsinálni az órát, akkor is maradj a teremben az óra végéig. Az órának a Savászana után van vége. Ettől csak nagyon indokolt, előre megbeszélt esetben tekintünk el.
  • 5. Bármilyen sérülésed, fájdalmad, problémád van, kérünk, az óra elején jelezd az oktatónak.
  • 6. Az órán való részvételeddel hozzájárulsz, hogy a jógaóra ideje alatt az oktató instrukcióit fogod követni. Törekedj a légzésedre figyelni, és a saját határaidat tiszteletben tartani.
  • 7. Várandós kismamákat, és mozgásukban korlátozott gyakorlókat nem áll módunkban fogadni, az irányzat erőteljessége miatt:

8. Mielőtt először jössz, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot emailben: natijoga@gmail.com vagy telefonon: 06 30 377 26 13

„ Practice and all is coming! / Gyakorolj, és a többi jön magától!”

Sri K. Pattabhi Jois

Bővebben az astanga jógáról

A tradicionális astanga vinyásza jóga lényege, hogy mozgó meditációvá váljon a  gyakorlás, melyben a légzést, az ászanákat, az izomzárakat, és a fókuszált  tekintetet összekapcsoljuk. Ezek a gyakorlás alappillérei. Napüdvözletekkel  melegítünk be, majd álló, ülő gyakorlatok, végül pedig a levezető sorozat ászanái  következnek. Öt légzésig tartjuk az ászanákat, amiket a napüdvözlet elemeiből álló  mozdulatsorral kötünk össze, ezt hívjuk vinyászának. Ettől lesz dinamikus a  gyakorlás.

Az Astanga jóga jelentése, a jóga nyolc ága. Az astanga vinyásza jóga hat  sorozatból áll, ezek egymásra épülő lépcsőfokok (fizikai, energetikai, sprituális  szint). Az astanga vinyásza jóga rendszere Thirumalai Krishnamacaryától  származik, világszerte ismertté Sri K. Pattabi Jois és tanítványai által vált.

A jóga, lényegében az elme lecsendesítésére tett erőfeszítés, ezért nagyon fontos  gyakorlás alatt az egyenletes, hangos légzés. Fontos még, hogy minél jobban  izzadjunk, mert annál jobban tudjuk fokozni a méregtelenítést, ami az első  sorozat fő célja. Belső szerveinket, szöveteinket megtisztítjuk a  méreganyagoktól, ezáltal megteremtjük egészségünk tökéletes alapjait. Az  astanga vinyásza jógát érdemes napi rendszerességgel gyakorolni. Kezdhetjük  heti egy alkalommal, amit fokozatosan növelhetünk kettő, három, és végül hat  alkalomra. Később érdemes a mysore típusú, egyéni gyakorlásra áttérni, ahol a  saját ütemünkben gyakorolhatjuk, a szintünknek megfelelő sorozatot.

B?vebben az oktatóról - Tóth Anasztázia / Nati

2001-ben találkoztam először a jógával. Főiskolás éveim alatt hatha jógát, és pránajámát gyakoroltam. Már akkor megnyilvánult számomra az életem minden területén a jóga komplex (testi- lelki-szellemi egészséget megőrző, kiegyensúlyozó) hatása. Akkor még más mozgásformák töltötték ki a szabadidőmet: kezdetben balett és néptánc, majd közel 10 évig a versenytánc, majd a tánc különböző stílusai, később már csak maradt az aerobik és a futás. A jóga végigkísérte ezen mozgásformák időszakos állomásait is az életemben, bár akkor még nem hivatásszerűen. Az astanga vinyásza jóga 8 éve része a mindennapjaimnak. Szádhanának (napi rendszerességgel végzett lelki gyakorlatnak) fogom föl, és tradícionális stílusban gyakorlom.

Eddigi tapasztalataim szerint az Astanga Vinyásza Jóga a leghatékonyabb módszer a fejlődésre, komplex és mindenre kiterjedő gyökeres átalakulást tapasztaltam a gyakorlás által az életem szinte minden területén. Önmegvalósítási útnak fogom föl a jógát, melynek fontos része az ászana gyakorlás, amit nem lehet a filozófiától különválasztani. A jóga, mélyreható változásokat előidézve, megtanít felülemelkedni a félelmeinken, ezzel a mindennapi élet nehézségeivel szemben ellenállóbbá, kitartóbbá tesz. Hiszek abban, hogy minden apró erőfeszítés meghozza a gyümölcsét.

Ashtanga jóga - a dinamikus haladó jógastílus

Kérdésed van, információra van szükséged?

Kattints az arcképre! (chat)

1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 3-4. III. emelet 1.
KAPCSOLAT: +36 30 399 3130