Stresszolás & relaxáció a természetben

Aug.7, aug.21., szept.4., szept.18. Facebook esemény:

Pihentető jóga gyakorlás és relaxáció a természetben

Kétórás program, kéthetente szombat délelőttönként. Pihentető ászanákkal mozgatjuk át a testünket, miközben kényelmesen összekapcsolódunk a légzésünkkel. Ezt követően egy hosszú relaxáció következik, a teljes test ellazítása, ami feltölt, egyensúlyba hoz. A feltöltődést a természet ereje is segíti

Tartós idegesség?

Mai értelmében a stressz jelentése nagyjából úgy határozható meg, mint „folyamatos feszültség” vagy „tartós idegesség”, mely rendszerint egy vagy több - viszonylag állandó - negatív ingerre adott hirtelen vagy tartós válaszreakció a szervezet részéről. A tartósan fennálló stressz akár komoly egészségkárosodást eredményezhet, mivel gyengíti a szervezet ellenállóképességét. Sok esemény okozhat stresszt, változó, hogy kinek éppen mi (traumatikus események, külső- belső konfliktusok, vagy épp csak a nagyvárosi életforma... ).

A JÓGA egy komplex, gyakorlatorientált lehetőség a stressz levezetésére. Fizikailag a teljes testet átmozgatjuk, így a szervezetben esetleg felhalmozódott negatív reakciók által létrejött káros hatások, feloldhatók. Könnyedebbnek érezhetjük magunkat a gyakorlás után. Megkönnyebbülhetünk, és visszaállíthatjuk az egyensúlyunkat, a belső béke érzése fokozódhat.

˘Folytatásért görgess a kép alá.˘
Minél csendesebb vagy, annál többet fogsz meghallani!

Regenerálódás

Az órának a célja, a feszültség levezetése, ellazulás, regenerálódás és felfrissülés testben, teljes elcsendesedés elmében. Az ászanák kiegyensúlyozó, stresszlevezető hatása alapvetően egy relaxált tudatállapotot is eredményez, a mozgás és légzés összehangolása által, de ezen az órán ezt a hatást egy hosszabb, befejező relaxáció val is elősegítjük.

Relaxáció

A relaxáció során olyan reakciók jönnek létre, amik képesek akár a stressz betegségeket is ellensúlyozni, amilyen pl. a magas vérnyomás, infarktus, bőrbetegségek, emésztési zavarok, légzési renedellenességek, asztma.

Az órán 30-35 perces relaxáció t gyakorlunk, ami a teljes test ellazítására irányul. Előtte könnyed ászanagyakorlás, néhány hosszabb kitartással, ami nem megerőltető. Bármikor lehet csatlakozni. A részvétel előzetes bejelentkezéshez kötött.

Bejelentkezés

  • Tóth Anasztázia/Nati
  • +36 30 377 26 13
  • tothanasztazia108@gmail.com
  • vagy messenger üzenet

„ Ne hagyd abba a próbálkozást csak azért, mert még nem sikerült elérni a tökéletességet!”

B.K.S. Iyengar

Válaszreakcióinkat nem lehet figyelmen kívül hagyni

Mai felgyorsult életvitelünk, a mindennapjainkat meghatározó állandó ingergazdag életforma által kialakult, negatív testi válaszreakcióinkat nem lehet figyelmen kívül hagyni. Figyeljünk magunkra, ismerjük fel, ha valami rossz hatással van ránk, ha kibillenünk a belső békesség állapotából.

Bár a szervezetünknek van egy olyan képessége, amellyel belső állandóságot próbál fenntartani, a változó külső körülményekkel szemben, de vegyük észre, ha a hullámok kezdenek összecsapni a fejünk fölött, vagyis kibillentünk az egyensúlyunkból, és mindig igyekezzünk visszaállítani azt tudatosan is. Érdemes résen lenni, és megtenni ezt még azelőtt, mielőtt megbetegszünk.

Kérdésed van, információra van szükséged?

Kattints az arcképre! (chat)

KAPCSOLAT: +36 30 399 3130