Az oktatókról

Idén már vendék oktatók is színesíteni fogják a programokat!

Nati

Tóth Judit Anasztázia (Nati) tartja az órákat, de idén már vendék oktatók is színesíteni fogják a programokat.

Nati az Astangán kívül tart még vinyásza flow, Agni jóga, csípőnyitó, hátrahajlítás, jógaterápia, jin jóga, hatha jóga (kezdő, erősítő, dinamikus), szenior jóga, gerincátmozgató jóga, stresszoldó jóga órákat.

RTL Klub riport

„ Elárulom a titkot, ami segített nekem, hogy célba érjek: az én erőm egyes egyedül a makacs kitartásomban van.”

Louis Pasteur

Ashtanga jóga - a dinamikus haladó jógastílus

Pránajámát gyakoroltam...

Több mint 12 éve találkoztam először a jógával. Főiskolás éveim alatt hatha jógát, pránajámát gyakoroltam. Már akkor megnyilvánult számomra az életem minden területén a jóga komplex (testi-lelki-szellemi egészséget megőrző, kiegyensúlyozó) hatása. Akkor még más mozgásformák töltötték ki a szabadidőmet (kezdetben balett és néptánc, majd közel 10 évig a versenytánc, később az aerobik, futás). Eddigi tapasztalataim szerint az Astanga Vinyásza Jóga a leghatékonyabb módszer a fejlődésre, komplex és mindenre kiterjedő gyökeres átalakulást tapasztaltam a gyakorlás által az életem szinte minden területén.

  • Önmegvalósítási útnak fogom föl a jógát, melynek fontos része az ászana gyakorlás, amit nem lehet a filozófiától különválasztani. A jóga, mélyreható változásokat előidézve, megtanít legyőzni a testtel való azonosulást és a félelmeimet. Hiszek abban, hogy minden apró erőfeszítés meghozza a gyümölcsét, és abban is, hogy a töretlen lelkesedéssel végzett gyakorlásból, valamint "
  • Az elégedettségből felülmúlhatatlan öröm származik."
  • (Patandzsali: Jóga- szútrák, 2.42.)

Hotline +36 30 399 3130
Astanga tanfolyam kezdőknek: 2019. február 3.