Nem alszom eleget?

Mi történik, ha nem alszunk eleget? Aludd egészségesre és boldogra magad!

2020. augusztus 01.
szombat 09:11

World Sleep Day - Alvás Világnapja ♦ piszkozat

Március 15-én esedékes a World Sleep Day!

Cél

A március 15-én esedékes World Sleep Day alkalmából gyakorold és tedd szokássá, rutinná az egészséges alvás protokollját:

  • mindennap ugyanabban az órában (+/-1óra) lefeküdni,
  • mindennap ugyanakkor ébredni (+/- 1óra),
  • és a kettő között a saját szükségletnek megfelelő (átlagosan 7-8) órát aludni.

˘Folytatásért görgess a kép alá.˘

Nincs olyan élőlény a Földön, mely ugyanúgy működne a különböző napszakokban. A cirkadián ritmus szerint működik sejtjeink napi ritmusa, és ez befolyásolja például az alvásmintázatunkat, a vérnyomásunkat, az anyagcserét és az immunrendszerünket, de hangulatunkat, érzelmeinket, kognitív kapacitásunkat is.

Kiderült, hogy bizonyítottan másképp hatnak a gyógykezelések a nap különböző szakaiban. Nem mindegy, mikor vesz be egy tablettát az ember, és az sem, hogy melyik napszakban műtik. De még az sem, hogy mikor edz, mert minden napszakban más hatékonysággal működik testünk.

A világ első számú gyilkosa: az alváshiány

Miért nem szabad az alvásidőn spórolni?

Itt olvashatod az idézett cikket:

„ ”

Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris

1138 Budapest, Margitsziget szállodák, Zielinski Szilárd sétány

KAPCSOLAT: +36 30 399 3130
Eseménynaptár 2022