Inkább NEM eszem egy hétig, de ezt a KÖNYVET meg kell vennem!

Már rég kerüऌöm a marketinggeऌ kapcsoऌatos könyveket, mert túऌzottan azt gondoऌom, hogy mindent tudok a témáróऌ és inkább untat, mint feऌtöऌt.

De! Ma megszólított egy könyv, melyről

bizonysággal állítható, hogy minden benne van, ami ahhoz kell, hogy megtanulj, vagy megtaníts egy kollégát a reklám és publikációs szakma rejtelmeire. Enyhe túlzás lenne állítani, hogy minden élettapasztalat belefér egy könyvbe, de azt igenis ki lehet jelenteni, hogy léteznek olyan örökzöld könyvek, melyek tartalmazzák a szakma/szakmák lényegének összességét. Megtaláltam az egyiket!

Egy szakmai könyv (szerintem), akkor

jól szerkesztett, ha definíciók nem csak szövegesen, de grafikailag is jól vannak megjelenítve. A megírt tudás kiegészül „élő” példákkal és hasznos összegzésekkel.

˘Folytatásért görgess a kép alá.˘
Bevezetés a vizuális kommunikációba (Bo Bergström)

Na!, ez a könyv még ennél is többet nyújt.

Benne vannak azok az információk, melyek az általános alapok, definíciók szuper értelmezését és annak jól átgondolt megjelenítés járják körbe oldalról oldara. Vannak részletek, melyek annyira aprólékosan vannak kifejtve, hogy képtelen voltam leteni a kezemből a köyvet. …. szóval érted!: egy kincset találtam! Ime, itt vannak a boltban (stikában) kifotózott képek, mert még nem vettem meg. Ja és az utolsó darab, remélem holnap még ott lesz a polcon! :

Bevezetés a vizuális kommunikációba (Bo Bergström)

Kérdésed van, információra van szükséged?

Kattints az arcképre! (chat)

KAPCSOLAT: +36 30 399 3130
-->