Inkább NEM eszem egy hétig, de ezt a KÖNYVET meg kell vennem! ♦ piszkozat
Már rég kerülöm a marketinggel kapcsolatos könyveket, mert túlzottan azt gondolom, hogy mindent tudok a témáról és inkább untat, mint feltölt.
De! Ma megszólított egy könyv, melyről
bizonysággal állítható, hogy minden benne van, ami ahhoz kell, hogy megtanulj, vagy megtaníts egy kollégát a reklám és publikációs szakma rejtelmeire. Enyhe túlzás lenne állítani, hogy minden élettapasztalat belefér egy könyvbe, de azt igenis ki lehet jelenteni, hogy léteznek olyan örökzöld könyvek, melyek tartalmazzák a szakma/szakmák lényegének összességét. Megtaláltam az egyiket!
Egy szakmai könyv (szerintem), akkor
jól szerkesztett, ha definíciók nem csak szövegesen, de grafikailag is jól vannak megjelenítve. A megírt tudás kiegészül „élő” példákkal és hasznos összegzésekkel.