Egyre nehezebb könyvajánlót írni, hiszen csupán két írás létezik:
az egyik
ami mentálisan készít fel egy lehetőségre és
a másik
ami leírja a téveszmék okozta következményeket. Ugyanakkor ma találtam egy írást, mely gyökeresen megörvendeztetett a vonaton olvasás közben. A téma nagyon nagy felkészültséget és végtelen tudáshalmazt kíván: miként győzz meg valakit, hogy megváltozzon a természeti törvényekkel szembeni gyökeres múlt eredményeinek kudarcaival való szembeszálláson. Az az igazság, hogy csak azok élik túl, akik megmaradnak a talpukon, akik elbuknak csak érintéssel képesek felállni, másként lehetetlen. Mutatom könyvajánló:
˘Folytatásért görgess a kép alá.˘
Virgine Girmaldit olvasok a vonaton,
978-963-324-652-8
CENTRÁL KIADÓ
a könyvnek van ISBN száma, ami furcsa mert minden oldalon sex jelenetek vannak leírva és kb, minden 3 adik mondatnál kacag az egész testem a kékre festett padszerű ülésen. Mások is nevetnének, de nem tudják miért, vagy min kell: a szereplők egy öregek otthonában utolsó napjaikban átélt szenvedéseiket írják le humoros formában.
CENTRÁL KIADÓ - MERCI NAGYIK , FORDÍTOTTA : Fouilleul Joli
Utazáshoz a legkívánóbb jelenség ez a könyv.
Hofin kevesebbet nevettem gyerekkoromban, ugyanakkor pariba veri mert ez simán, lekörözni nem tudja.
Lássuk mit látunk a képen és a videón:
Sok idős ember egész életében távolról látta, hogy az étel amit az aratás során sikerült a központnak beszedni, hogyan kerül vissza a tányérra. Ezek az idős emberek egyszer felkerülhetnek megérinteni a szobrot, ami előtt egész életükben imádkoztak/imádkoznak éhségükben. A felvételen látható, egy/több idős személy akiknek épp mentálisan műtik az izmait. Látható, hogy kezüket fogják a fiatalok és ők a másik kezükkel remegnek mikor hozzá érnek a szobor izmainak formáihoz. Nehéz elkapni egy ilyen felvételt, de ugyanakkor az még nehezebb, hogy valakiben megtartani a lelket, amikor a test már csak szomjazik, de már nem lesz éhes soha többet.
Még egy téma, ami csak a fordítók-szkriptelők értenek?:
a KAVACSA gyártása egy valódi töltény mellékterméke csupán, de erősebb a jelkép szerepe, mint a maga a fegyver.
Tour of UC San Diego Center for the Future of Surgery