Jóraórák télen is!

Csatlakozz zárt Fb csoportunkhoz, hogy ne maradj le az aktualitásokról:

Margitszigeti Jóga télen is!

ŐSZTŐL-TAVASZIG a Margitszigeti Jóga órái teremben: kezdő, vezetett astanga vinyásza alapú, tematikus, és relaxációs jógaórák, a nyáron megszokott menetrend szerint!

Astanga alapú, tematikus, relaxációs gyakorló jógaórák

  • Szeretettel várunk akkor is, ha még nem jártál nálunk, de szeretnéd kipróbálni a jógát, ami egyszerre teszi a testedet erőssé és hajlékonnyá, az elmédet pedig békéssé!
  • Az órákhoz bárki tud csatlakozni, mert úgy épülnek fel, hogy kezdőként is követhetőek legyenek. Legfontosabb elv a fokozatosség a jógában, ezért javaslom, hogy aki tényleg szeretné beépíteni az életébe a jóga gyakorlást, annak heti három alkalmat érdemes rászánnia.
  • Nyitott vagyok egyéni konzultációra annak érdekében, hogy személyre szabottan tudjak segíteni. Tervezek a termi időszakban családias összejöveteleket, adományos előadásokat, beszélgetéseket, melyek keretében mindannyian tanulhatunk egymástól!

Helyszín

  • Bp. 3. ker. Mömax Áruház mellett
  • Az Árpád-híd budai hídfőjétől, a Szentlélek tértől 15 percre, Hévvel a Filatorigát megállótól 5 perc sétára, vagy a 9-es, 109-es, 111-es busz végállomásától 2 perc sétára. Világos, emeleti terem.

˘Folytatásért görgess a kép alá.˘
Ashtanga vinyasa yoga

Órarend

  • Kedd 18:00
  • Csütörtök 18:00
  • Szombat 10:00
  • Vasárnap 10:00
  • 11:00

Bejelentkezés

  • Bejelentkezés szükséges! A hétköznapi órákra aznap 10:00-ig, hétvégi, délelőtti órákra előző este 20:00-ig!
  • Messenger:
  •  Sms: 06 30 377 26 13
  •  Email: tothanasztazia108@gmail.com
  • Mielőtt először jössz, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a fenti elérhetőségek valamelyikén!
  • Magánórára is van lehetőség.

Árak

  • 10 alkalmas bérlet: 18000.-Ft (4 hétig érvényes)
  • Korlátlan havi alkalmas bérlet: (4 hétig érvényes)
  • Egy alkalom: 2200.-Ft
  • Magánóra: 8000.- (90 perc)

Fb zárt csoport

  • Itt tudsz csatlakozni Facebook zárt csoportunkhoz, hogy ne maradj le az aktualitásokról:
  • FONTOS! Itt kommunikálok az aktuális órákkal kapcsolatban!

HÁZIREND

  • 1. Érkezzetek időben. Aki először jön, legalább 10 perccel kezdés előtt érkezzen meg.
  • 2. A terembe nem hozható be mobiltelefon, és semmi egyéb kellék azon kívül, ami a jógázáshoz szükséges. Matracot biztosítunk, de hozhatod magaddal a saját matracodat is. Ha nem hozol magaddal saját matracot, és nagyon izzadós vagy, kérlek hozz magaddal egy törölközőt, amit a termi matracra terítesz, és esetleg egy kisebbet izzadtság törléshez.
  • 3. Kérlek ne igyál az óra alatt, és ne hozz be ivópalackot a terembe.

  • 4. Bármilyen okból kifolyólag, ha nem tudod, vagy nem szeretnéd végigcsinálni az órát, akkor is maradj a teremben az óra végéig. Az órának a Savászana után van vége. Ettől csak nagyon indokolt, előre megbeszélt esetben tekintünk el.
  • 5. Bármilyen sérülésed, fájdalmad, problémád van, kérünk, az óra elején jelezd az oktatónak.
  • 6. Az órán való részvételeddel hozzájárulsz, hogy a jógaóra ideje alatt az oktató instrukcióit fogod követni. Törekedj a légzésedre figyelni, és a saját határaidat tiszteletben tartani.
  • 7. Várandós kismamákat, és mozgásukban korlátozott gyakorlókat nem áll módunkban fogadni, mert az órák általában dinamikusak:

8. Mielőtt először jössz, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot emailben: tothanasztazia108@gmail.com vagy telefonon: 06 30 377 26 13

„ Practice and all is coming! / Gyakorolj, és a többi jön magától!”

Sri K. Pattabhi Jois

Astanga alapú gyakorlás

Az óráink többnyire astanga alapú gyakorlások. A tradicionális astanga vinyásza jóga lényege, hogy mozgó meditációvá váljon a  gyakorlás, melyben a légzést, az ászanákat, az izomzárakat, és a fókuszált  tekintetet összekapcsoljuk. Ezek a gyakorlás alappillérei. Napüdvözletekkel  melegítünk be, majd álló, ülő gyakorlatok, végül pedig a levezető sorozat ászanái  következnek. Öt légzésig tartjuk az ászanákat, amiket a napüdvözlet elemeiből álló  mozdulatsorral kötünk össze, ezt hívjuk vinyászának. Ettől lesz dinamikus a  gyakorlás.

A jóga, lényegében az elme lecsendesítésére tett erőfeszítés, ezért nagyon fontos  gyakorlás alatt az egyenletes, hangos légzés. Fontos még, hogy minél jobban  izzadjunk, mert annál jobban tudjuk fokozni a méregtelenítést, ami az első  sorozat fő célja. Belső szerveinket, szöveteinket megtisztítjuk a  méreganyagoktól, ezáltal megteremtjük egészségünk tökéletes alapjait.

Tematikus gyakorlás

Teljes testet átmozgató, flow jellegű óra, fókuszban egy meghatározott szemponttal, mint pl. csípő,-vagy mellkasnyitás, egyensúlyozás. Bemelegítést követően (Nap,- vagy Holdüdvözletek) 5-10 légzésig történő kitartásokkal végezzük az ászanákat, melyeket vinyászákkal, átvezető mozdulatsorral kötünk össze. Dinamikája és erőssége változó, mindig a jelenlévők aktuális igényeihez igazodva.

Relaxációs gyakorlás

Pihentető ászanákkal mozgatjuk át a testünket, miközben lehetőségünk van kényelmesen összekapcsolódni a légzésünkkel. Ezt követően egy hosszú, 30 perces relaxáció következik, a teljes test ellazítása, ami feltölt, egyensúlyba hoz.

B?vebben az oktatóról - Tóth Anasztázia / Nati

Csoportos, magán, és céges jógaórákat, valamint jógatanfolyamokat, workshopokat, elvonulásokat tartok. Óráimon a résztvevők igényeihez alakítom a gyakorlást, figyelembe véve a speciális igényeket. Szeretem rászabni a gyakorlás fizikai részét is a gyakorlókra. Szemléletem középpontjában az önismeret, és az egészséges életmód fontossága áll. A jóga gyakorlását elválaszthatatlannak tartom annak filozófiai hátterétől. 2001. tavaszán találkoztam először a jógával, főiskolás éveim alatt kezdtem jógát gyakorolni, ami hamar a mindennapjaim részévé vált. Majd néhány év kihagyás után, többféle jógastílusban is kipróbáltam magam. Először gyakorlóként, majd oktatóként is. Tematikus óráimat ennek megfelelően többféle stílusban tartom, a teljesen passzívtól a legdinamikusabb formákig. Személyes utam az astanga vinyásza jóga tradíciójához köt legszorosabban. 2011-ben találtam rá erre az útra. Azóta az astanga jóga szemlélete és oktatási mechanizmusa lett legmeghatározóbb számomra.

A jóga nem testgyakorlás, vagy testedzés, hanem önismereti út, melynek lényege az elme lecsendesítése, és kontroll alatt tartása. Ez a befelé figyelés útja, melyre a szív kapuján keresztülhaladva lelhetünk rá.A védikus kultúra elvei alapján igyekszem élni, kiemelkedő szerepe van életemben a bhakti jógának (a bhakti az önzetlen adás, és feltétel nélküli odaadás/Isten szeretet személyes megvalósítási útja). Érdeklődési körömbe tartozik összességében véve a keleti kultúra, ezen belül az advaita védánta filozófiája, és a saivizmus. Valamint az eredendő, szerves magyar műveltség.

Ashtanga jóga - a dinamikus haladó jógastílus

Kérdésed van, információra van szükséged?

Kattints az arcképre! (chat)

1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 3-4. III. emelet 1.
KAPCSOLAT: +36 30 399 3130