"MINDEN KUDARC MAGÁBAN HORDOZZA A VELE EGYENÉRTÉKŰ SIKER CSÍRÁJÁT." (Napoleon Hill)

Kitartás nélkül nincs győzelem!

Érdemes a sikerhez vezető utat idő korlátos szakaszokra bontani, majd azokat időről-időre ellenőrizni.

Akaraterő

A sikeres emberek gyakran könyörtelennek tűnnek kívülről, de a látszat mögött az akaraterő és a kitartás erős ötvözete áll! A kevésbé elszánt emberek az első kudarc után feladják, míg az elszántak a cél eléréséig dacolnak minden ellenállással. "Nem kell, hogy a kitartás szó valamilyen hősies színezetet kapjon, de hatása olyan az ember jellemére, mint a szén hatása az acél minőségére" (Napoleon Hill) A kitartáshoz vezető út első lépése a cél pontos meghatározása! Az eredményesség első kulcsa a cél elérésének vágya, annak állandó felszínen tartása. Érdemes a sikerhez vezető utat idő korlátos szakaszokra bontani, majd azokat időről-időre ellenőrizni. A gyenge, vagy kevésbé hasznos vágyak gyenge és haszontalan eredményt hoznak. Általános napi tevékenységeidet csökkentsd és a kitűzött cél elérése érdekében növeld a kiteljesedéshez szükséges feladatokkal.

Az eredményes emberek minden más feladatot ki tudnak zárni és rutinszerűen csak a cél eléréséhez szükséges tevékenységeket végzik. Akik kudarc tudattal kelnek és fekszenek azok számára a nappal is csak a csalódás végtelen órája. A vágyaikat elérő emberek, képesek a pillanatnyi kudarc állapotot pozitív gondolatra cserélni. A legfontosabb tehát, hogy a negatív gondolatokat a szabad akaratunk erejével, a cél felé tudjuk irányítani.

Koko Head Crater Trail

Szélcsend

Ha átéltél már valaha mozdulatlansággal járó rémálmot, akkor bizonyára te is megpróbálkoztál kitartóan megszüntetni az álombéli állapotodat, ami végül - a küzdelem ellenére - biztos sikerrel zárult. Ekkor egyedül kellett megküzdened az állapottal, de a való életben javasolt olyan emberek társaságát keresni, akik ösztönöznek és támogatnak céljaid elérésében!

A merész kerékpáros a kisebb menetszél érdekében közvetlenül a busz mögött kényelmesen teker a célja felé, ezzel maximálisan kihasználva a városi környezet adta lehetőségeket. Saját célunkhoz ezért válasszunk olyan társat, edzőt, főnököt csoportot, ahol a kerékpároshoz hasonlóan a nagy erő, és kitartásban gazdag emberek "szélcsendet" hoznak a küzdelem forgatagában.

Az adrenalin dúsító

Azok akik kialakították magukban a kitartás szokását, mintegy biztosították magukat a kudarc ellen. A jól tervezett útvonalon kevés bátorságra van szükség, míg a rázós - majd lesz valahogy - terepen a bátorság szükségessége hatványozott! A kitartó adrenalin dúsító emberek (mosoly) még a legnagyobb hullámokat is meglovagolják, kitartásuk csúcspontjaként, végül fölényesen megérkeznek a siker kapujába. Keress hát céljaid eléréséhez egy adrenalin dúsító, motiváló embert - személyi edzőt - és a siker nem marad el!

A kudarc kapujában képessé kell válnod saját önszuggesztiódra, saját ösztönzésedre. Ehhez sokan egyéni technikákat alkalmaznak. Egyik ezek közül, amikor egy már megmászott hegycsúcs sikerének ízét és annak küzdelmeit feleleveníted, majd adaptálod az aktuális helyzetre. Ne feledd a kudarc is a győzelem kapuja felé fordul, ha az intelligencia, a tudás, a jó szándék, és a jóakarók megjelennek az életedben. "MINDEN KUDARC MAGÁBAN HORDOZZA A VELE EGYENÉRTÉKŰ SIKER CSÍRÁJÁT." (Napoleon Hill)

„ Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz.”

Mark Twain

Koko Head Hike

A kitartás 8 alapköve

Napoleon Hill szerint a kitartáshoz szükség van egy jól körülhatárolt elmeállapotra. Ezen állapotok a következők: 1. A KONKRÉT CÉL tudatosítása és felszínen tartása. 2. A VÁGY fenntartása, kordában tartása. 3. Az egészséges ÖNBIZALOM megtámogatása belső és külső ösztönző technikákkal, emberekkel, csoportokkal. 4. A TERVEZÉS és ellenőrzés képességének megszerzése, annak alkalmazása. 5. A PONTOS ISMERETEK és FELKÉSZÜLTSÉG - tippelgetés és próbálkozás helyett érdemesebb kérdéseket feltenni az adott témában és keresni a válaszokat a nyomtatott szakirodalomban kiegészítve szakavatottak és nagy tudású emberek válaszaival, majd mérlegelve a megszerzett tudást, saját látásmódunkat kialakítani.

6. Az EGYÜTTMŰKÖDÉS erősítése a támogató közeggel, még akkor is, ha kezdetben sok idő- és energia ráfordítással jár. 7. Az AKARATERŐ próbája, hogy milyen minőségben és mennyiségben tudod a napi rutinodat átalakítani a végcélod eléréséhez szükséges tevékenységek irányába. 8. A SZOKÁS pozitív hatalma, akkor érvényesül, ha azok a céljaidat hatványozottan támogatják és erőt, kitartást biztosítanak a hét minden napján.

Van kérdésed?

Kattints az arcképre!

Hotline +36 30 399 3130
Astanga tanfolyam kezdőknek: 2019. február 3.