Ma is a Facebookkal ébredtem!

A személyes találkozások hiánya

Az információbőség figyelemhiányhoz vezet?

Mániákusan nézem! Te is?

Neked is a reggeli szertartásod részévé vált az FB hírfolyam pásztázása? Én mániákusan nézem reggel délben este a statisztikákat, elemzési grafikonokat. Gyakorta magasztalom az excelt és pénzügyi bukásaim közé sorolom - saját halottamnak tekintem - a millenniumi év magasságában a Matáv részvényen bukott kisebb vagyonomat. Tipikusan az információ és lehetőség vadász embercsoporthoz tartozom, de nem minden áron! A neves társadalomtudós, Herbert Simon 1971-ben zseniálisan fogalmazta meg: " Kézenfekvő, hogy mit emészt fel az információ: befogadóinak figyelmét. Következésképpen az információbőség figyelemhiányhoz vezet."

A Margitszigeti Jógaórák szervezéséhez három éve használjuk a Facebook csoport funkcióját kommunikációra, kezdetben a VIP tagokkal folytatott gyors információ cserére, fotók csereberélésére, később az események megszervezésére és a visszajelzések kezelésére. Ma már szinte csak ezen rendszerre támaszkodunk és bár kevesebbek lennénk nélküle, mégis az egyre több korlátozás és láthatatlan zsákutcák nehezítik a célba érést, a réten felvett ászanák számát. Gyakorlatilag 2%- os kommunikációs eredményt érünk el vele. Ahogy azt a tanszékvezető egyetemi docens tanárom, Tóth László mondaná ez ÉPP KONVERGÁL A NULLÁHOZ! #pte1367

Tartsuk kézben hétköznapjainkat! - HVG könyvek

Robot profilok

A látványos FB korlátozások közül a legújabb az eseményeken résztvevők kiértesítésének szűkítése. Ez megnyilvánul számtalan formában, többek között, hogy az üzenet már nem jut el az érdeklődök monitorjára, a létrehozott események a megfigyelések szerint már nem gyakorolnak akkora értéket az FB matematikai modelljében, és jelentős esetben hirdetési összeg hiányában elmarad a publikálás. A témában tájékozottak kiáltását hallom a gépelés közben: a Facebookot nem nézni kell, hanem hirdetési felületként használni!

A téli időszakban végzett honlap építés, kód optimalizálás és tervezés során saját mérő kódokat teszteltem, sikerrel. A hirdetési rendszerekből származó adatokat és az általam mérteket - bekattintásokat - is vizsgáltam. A számok megdöbbentően eltértek egymástól és annak ellenére, hogy 20 éve aktívan foglalkozom a témával újra és újra kiábrándítanak a tények. A robot profilok és a gépesített forgalom felemészti(?) a kiszolgáló rendszereket. A statisztikai eredmények pontosításához több óra elemzés szükséges, persze csak akkor ha precíz értékelésre törekszünk!

„ Kézenfekvő, hogy mit emészt fel az információ: befogadóinak figyelmét. Következésképpen az információbőség figyelemhiányhoz vezet.”

Herbert Simon

A célunk ma is a régi!

Rövid a nyár és az időjárás bűvös kiszámíthatatlansága ellenére is megszámlálható a szabadtéri jógaórák lehetősége, ezért egy alacsony hatékonyságú kommunikációs eszközt eredményesen használni sok időbe és még több erőfeszítésbe telik. Pénz és időnyelő cinikus ciklus. A célunk a kezdetektől fogva újra és újra ugyanaz, szeretnénk tájékoztatást adni a nyári hónapok szabadtéri jógás eseményeiről és jógaóráiról.

Madarat tolláról, embert barátjáról

Ha felmerül a kérdés mi foglalkoztat igazán?, akkor a választ megtalálod az idővonaladon! Az én görgetéseim a SEO-ról, a marketing tippekről, ingyenes könyvekről, film forgatási kellékekről, olcsó aztán méregdrága tanfolyamokról és konferenciákról szólnak. Nati oldalán több a jógával kapcsolatos esemény mint ahány ászana létezik a világon. #smile Az informatika elérte a célját, valóban egy termék vagy. Egy szolgáltatási kör dobozbába sikerült bezárni a digitalizálódott felhasználót! A Big Data nem a jövő, hanem már régóta a valóság, csak ma már hangzatos neve is van. Sandra Bullock #sandrabullock már 1995-ben A hálózat csapdájában című filmben érezteti e világ instabilitását. A Védákban jártas ismerőseim az informatikát a tűz elemet tartalmazó veszélyesen instabil szenvedélyes kötőerőbe sorolják. Nem véletlenül.

1995 - The Net - Trailer

Megoldás? Offline média?

Mondhatnánk, hogy szürkén visszatérni az alapokhoz maradi lépés, de kérem a ruhaipar is időről-időre a régi divatot újítja! Persze a barátainkra sokszor könnyebb rájuk dobni egy emailt, vagy felhívni őket telefonon, de még mindig rendkívül fontos a személyes találkozások ereje.

KAPCSOLAT: +36 30 399 3130
Eseménynaptár 2019